Letošní rok uzavřeme s bilancí 17 nově otevřených prodejen.

Publikováno 23. 11. 2022

Rapidním tempem rozšiřujeme naši síť prodejních míst. Do konce roku otevřeme ještě osm nových TRAFICONů.

I v této turbulentní a nejisté době dále expandujeme a do konce roku otevřeme ještě osm nových prodejních míst. Letošní rok uzavřeme s rekordní bilancí 17 nově otevřených prodejen6 kompletních rekonstrukcí spojených s modernizací a remodelingem stávajících prodejen. Do roku 2023 vstoupíme s celkovým počtem 165 prodejen a s růstovým plánem na otevírání dalších nových prodejen po celé ČR. 

 

V listopadu bude otevřena nová prodejna TRAFICON u prodejny Penny Market v Mimoni a v Praze v Retail Parku ve Štěrboholech. Po kompletní rekonstrukci pak znovu otevře své brány prodejna v Milovicích. Následně v prosinci dojde k otevření prodejen v Jihlavě, Ostravě, Žďáru nad Sázavou a úplně nově i ve Vratimově. Znovu otevře prodejna v Teplicích, která prošla spolu s prodejnou Penny Market kompletní rekonstrukcí.

 

„S letošním rekordním růstem nových prodejen dále upevňujeme pozici jednoho z největších a nejrychleji rostoucích franšízingových řetězců v oboru. Naším cílem je být dostupným a atraktivním místem pro každého zákazníka," říká Karel Čáp, obchodní ředitel sítě Traficon, a dodává: „Chceme být blíž k našim klientům a zároveň se snažíme, aby prostředí prodejen bylo pro naše zákazníky co nejpříjemnější. Měníme zažitý pohled na klasickou trafiku a využíváme prvků, které nejsou pro tento obor zcela běžné, jako je velký prostor, prosklené výlohy, bílá barva, LED osvětlení, displeje s aktuální komunikací. Směr, kterým se vydáváme, je moderní a přívětivý koncept multifunkčních prodejen, který je plný světla, moderních materiálů a reflektuje potřeby našich zákazníků.“

 traficon_int.jpg

„Nový koncept našich prodejen není jen o designu a moderním IT řešení prodejen, ale i o franšízingových standardech naší sítě, které neustále rozvíjíme a posouváme. Nové prodejny potřebují nové franšízanty, kterým ve složité době nabízíme zajímavou příležitost na rozjezd vlastního podnikání bez nutnosti vstupních investic. Šanci podílet se na úspěchu ryze české značky má nyní každý schopný obchodník. Může získat k užívání plně vybavený moderní obchod na skvělém místě včetně zásob zboží a provozovat ho na základě franšízingu. Tím se mu otevírá unikátní příležitost podnikat s minimálním rizikem a zázemím silné značky, která je na trhu už 26 let,” doplňuje Jaroslav Smrčka, manažer franšízingové sítě Traficon.

Kliknutím na pokračovat potvrzujete, že vám bylo 18 let.

Zpět